April 20, 2010

perhatian!

*saje nak tunjuk gambar masa aku pergi satu tempat ni.hihi


hello hello anda anda dan anda!
tahu tak final dah datang?
tomorrow is the day.
ape perasaan korang?
happy? *gile pe?
sedih? *nanges laa..
bangga? *ape kena mengena?
cuakk kebebehh? *haaa ini sepatutnya.bagi aku lahh.

bermula dengan exam CTU151.
then, esoknya ESE122.
26apr, dua paper sekali; MAT183 and BEL260.
and finally, paper EEE121 on 3may.
only after that aku akan melonjak+melompat kesukaan.

mak and abah bagi mesej tadi;
wish me luck for tomorrow.
*suka betol.

selamat bertarung oke!
aku doakan korang berjaya dengan jayanya!
insyaALLAH.
___________________________________________________________________
p/s= aku rasa baik aku jadi manusia yang takde perasaan. T__________T


LIKE pon bolehh! :D

8 contengan berhias:

Jaja Fadzalina said...

GUDLUCK YE MAKCEK!!
hehehe..
do the best utk eee...
smoga korg bleh jawab..
mari kita sama2 btarung hingga ke titisan liur yg trakhir..
hakhak..
jumpa lagi sem dpn i/allah...

wunny said...

insyaALLAH ye jaja.
go go goo!
:D

ayen saad said...

wehh takde prasaan kat teettt lg bgus ke? hehe :)

wunny said...

ehh diam le yenyenn..
ishh ishh

elina said...

haha...nie nak citer sal a*** kew? weyh ingat perjuangan ko senyum..senyum 'SEDEKAH'...haha

wunny said...

alorhhh
takleh nak senyum dah.
kau senyumkan utk aku laaa eaaa..
(",)

eliza said...

aku je la senyum tuk ko..x pown aku leh sdkah 'SUPERSAVER' tuk ko..hahaha

wunny said...

supersaver?
takyah takyahh..
korang ni!
cepat jea kalau pasal ni..
aiyaaa
=.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...