February 7, 2011

jangan gemuk nanti tak laku. katanyaaa..

Hai! Ehem, yer aku dah pun berada di Penang. Gembira bukan main lah. Yer ‘gembira’ maksud aku. :)

Naik bas dari Hentian Duta keButterworth bersama si kembar. Penat. Walaupun bukan aku yang bawak bas tu. Aku penat sebab malam semalam tak cukup tidur. Dalam bas pun takleh tidur. Erm..aku duduk sebelah budak lelaki. Alahhhh budak sekolah pulak tuuu! Sebab tu lah kot tak boleh tido. Pemalu rupanya aku. Seksa diri takleh tidur. Huuu~ :(

Dah la bukan tu aku nak cerita. Aku taknak pun cerita penat lelah perjalanan balik ke Penang ni. Aku nak cerita pasal perbualan sekumpulan perempuan yang aku jumpa depan tujuh-sebelas(7-eleven lah).


A: Ehh B, kenapa nampak dah besar?
B:  Biasalah aku tengah gembira. Hahaha
A: Betullah nampak besar. Tak laku nanti tahu lahh...
B: ...





Entah pape. Apa? Dia ingat hidup ni untuk jadi 'laku' jea ke? Aigoo!

LIKE pon bolehh! :D

9 contengan berhias:

Deeyaudeen Sabri said...

sy suke je gemuk :)

nelly said...

eh ?yeke gemuk tak laku ?
hehe

wunny said...

Deeyaudeen Sabri: haa bagus2. kang kalau sume nak kurus, kesian lak kat yg comel2. :D

wunny said...

nelly: katakan tak setuju. :D

si para para said...

err malam ni banyak n3 pasal obesiti pulak..
hmmm kena rajin rajin bersenam :)

Ain Zulaikha said...

kalau dah jodoh, jodoh jgk kan...

wunny said...

para: hehe yelah. tapi tataw bila boleh ada masa bersenam. T__T

wunny said...

ain: setuju! :)

annayoona said...

ape nii ?
tiru ayat ak "aigoo ~"
peniru peniru :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...