February 27, 2011

ini pesanan untuk dia.

Kejap lagi nak jumpa dia kat Dewan Besar. Entah kenapa lah buat malam-malam macam ni. Hari Ahad pulak tu. Orang nak rehat. Dah la sebelum-sebelum ni pun nak pecah kepala jawab soalan-soalan mereka tu. Dah rasa macam ambil Final Exam dah. Padahal baru awal semester kot. Long long way to go. 


Semoga dia datang dengan wajah gembira, agar aku senang dengannya...
wahai ECE246.


lookintomyeyes. lalala~~ 

LIKE pon bolehh! :D

4 contengan berhias:

annayoona said...

gamba koe burok

FANA said...

Haha . Gamba sys kelakar , sys macam nak ketawe ponn adee . Matee bulat O_o

wunny said...

zana: wekk jealosy~~ :P

wunny said...

fana: hehe tu edit tuuu! *pecah rahsiaa!*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...