December 9, 2012

One Victory.


Assalamualaikum. Lama bebenor aku tak menjenguk blog ni. Ni pun curi sedikit masa nak update ni. Al-maklumlah banyak assignment kan. Banyak assignment pun sempat gak online and layan movie sedas dua. Hahaha 
Okay, nampak sangat lah yang aku ni malas nak update. ><'

Cut the story short. Banyak sangat merapu. 

28 November lepas, aku dah konvo dengan jayanya. Yeayy! <-- lompat- lompat
Tahniah kepada diri sendiri dan kawan-kawan yang lain. Alhamdulillah satu kejayaan dah kita dapat. Kita tak dapat ANC pun takpa, dapat grad on time pun dah syukur. Setelah pelbagai liku-liku yang mencabar, telah selamat ditempuh. Kejayaan yang ditunggu selamat 3 tahun ni. Rasa macam kejap sangat lah pulak. Hahaha. Kejap tak kejap jugak lah, umur pun dah bertambah. 20s already! muehehe

Oh ya..Konvokesyen untuk students UiTM Penang diadakan kat UiTM Shah Alam. Malas nak cerita sebab apa, karang panjang pulak explanation aku. Oh satu lagi, kami sesi petang. Students Fakulti Kejuruteraan Elektrik and Perladangan gitu la kot. Tak ingat dah. Haha


Layan je la gambar seketul dua ni. 

Kena naik bas since jammed gila and tetamu sesi pagi pun tak balik lagi. Bas UiTM disediakan sangat banyak okay. Takde masalah kena tunggu lama apa bagai.



Lepas keluar dari dewan. Dua orang adik aku kena tunggu kat luar. Seronok lah dorang, makannnn je. Adik aku lagi satu takde. Yelah hari Rabu kan. Dia kat USM nunn..




Ahaa..tunggu lagi 3 tahun ye nak pegang skrol diploma. :D





Ni pulak kena habiskan SPM dulu la ye apa-apa hal pun..Haha




Proud. ^__^




Pictures speak everything.
Well, yeayyyyyyyy!


Now, new journey to go. 3 more years to finish it. Degree, come to mama !

InsyaAllah. Pray for me okay. ;)


LIKE pon bolehh! :D

0 contengan berhias:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...