June 26, 2009

A.W.A.Y


before nak berambush nih, nk cakap kat korang yg follow g mid last wednesday.
beshbesh.!
wlaopun ciput jea yg pegi.
[pdhal da announce awal.oke xpe ktowg paham.]
taniah taniah dak K.E yg pegi tuh.
haha
dan² je sume dak K.E wey.
c along cam biase, HAVOC nye tuh. kelam kabut bile ade laki. haha along along...
c zaty makin CERIA. haha. dollahh dollahh.. bwekk! ;P [ jgn mara weyh. kang BP ko high! ]
c mieya.. cam biase je kot. cuz tetiap ari aku jumpe die. hehe
dua org blainan jantina tu, sowg tu mmg da knal prangai nye,
sowg lg pendiam la sgt. haha pekehey?
;DD
neway, thanxie.!
to dak² conference lak.
thanx memeriahkan malam aku!
hehe
[ sedih kann wey smalam. nty jgn lupe contact aku ]





yaaa.
da nak bla dr umah nih.
oke,
uat member² aku tu, jgn rindu² aku taw!
hikk~
nanti ade mase kite meet² together.!






*nak masok 'penjare' la plak.! haha
*besh of luxx oke!
*jgn GEDIKK² taw kat sane.

LIKE pon bolehh! :D

4 contengan berhias:

Unknown said...

slamat memasuki penjara..
haha

frhh said...

along tuhh yg along dok dorm 2A Gemilang tuh keh?

hehe

gud luk dsane:)
semoge berjaye!

s.y.u.M.i.E said...

selamat menjalani mms yg sgt memeritkan tp mengembirakan...huhu

+..mieya ouh..+ said...

windoo nye kat ko.!
=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...