February 24, 2010

HOT lah panas.


ni bukan nak storymory pasal hot.fm atau hot yang lain² tu yer.
ni pasal kePANASan melanda.
huihh~
kenapa lah penang ni panas sangat?
nasib baik lah kipas kat bilik aku tu baru jea repair.
itupun lepas sebulan aku dan roomate aku yang lain terpaksa tidur luar.
tapi bukan lah kat luar rumah ( agakagak laaa )
terpaksa lah kitorang angkut tilam untuk tidur kat ruamg tamu tuu. <
tapi tu sebelum kipas di repair lah.
pejabat kolej tu memang saje buat student dia macam ni.
* minum banyakbanyak air.
pastu semalam kes baru pulak.
boleh pulak rumah depan rumah aku ni toilet dia orang takde air.
aihhh~~~



sebagai jiran yang baik, kami bagi lah mereka guna toilet di rumah kami.



ouhh dua test dah selesai.
ada lagi satu akan menyusul esok malam. EEE121.
nak taknak kena gak bertarung dengan soalan² tu.

best of luck oke!


**ehemm pada sesiapa yang sudi menjenguk+mengusha+mengintai+mengintip blog aku ni; tenkiu yer!







LIKE pon bolehh! :D

0 contengan berhias:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...