September 4, 2010

Semalam kan......

*sayaaa*

Ehem ehem assalamualaikum! Jawab jangan tak jawab ye kawankawan. Ouhh Nampak nya sudah semakin hampir dengan si bulan Syawal. Dan semakin berakhirnya si bulan Ramadhan. Buhbyeee! Ermm belum lagi sebenarnya.. takpe takpe. Tengah ada mood nak RAYAA ni. So layan kan jea. Cuti dah start. Bestbestt! Sebenarnya, masa saya menulis ni ketika sedang menunggu family datang amek untuk balik ke kampung. Almaklumlah kampung saya di Kedah sahaja. Jadi tak perlu lah balik ke rumah di Selangor tu. Tunggu jea family singgah di Penang ni. Hehe.


*kami dan si-jurugambar pada mulanya*

Semalam kan..semalam kan..semalam kan.. hehe takde pape pon. Semalam bersama dengan housemates pergi main bunga-api dan mercun. Penat la jugak nak cari benda-benda tu. Susaaahhh! =.=’ haishhh. Turun la main kat padang bawah tu. Actually, planning nak main kami-kami jea.



*budakbudak datangg!*



Sekali ada budakbudak la pulak kat padang tu. Last sekali mereka pon join la kami ni. Dorang lagi expert main benda ni. Hoahh~ terasa macam kanakkanak. Ngehehe.







*bunga-bunga api*



*kidss*


*happyy oyeahh!*


Pagi tadi last kami berkumpul sebelum semua balik rumah beraya. Memang kecohh! Aishh~ Biasa lah tuuu..hehe. Dan saya menjadi orang terakhir untuk pulang. Mekasih lah kepada Alia yang sudi teman. Hehehe.



LIKE pon bolehh! :D

2 contengan berhias:

unknown said...

hahaha..
family gathering

wunny said...

syafiq: haha bukan lahhh..neighbourhood gath. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...