January 1, 2011

wah! aku ada azam.


Haaa.. Hambek sekali tiga entry aku bagi satu malam. Okay lah, selamat tahun baru yer. Dimulakan dengan azam dan semangat yang baru!

2010, selamat tinggal dan kau tak mungkin akan kembali.

2011, selamat datang dan semoga penuh dengan keberkatan.

Dah pasang azam? Sebelum sebelum ni aku takde lah nak ada azam-azam bagai ni. Tapi tahun ni, inilah azam aku..meh tengokk...


Kalau tak nampak or rasa tak percaya, boleh la zoom. Hak hak hak! Ni sempena umur aku ke 20 tahun ni. Wahhh! Tak caye kot weyh. Fakta!

Setengah jam sebelum pukul 12 atau sebelum ke tahun baru, sempat lah aku buat pizza ni.  



 Ha...fresh lagi ni. Hik~


 Entah lah apsal aku rajin sangat aku buat pizza pun tak tahu lah aku. Alahhhh instant pizza jea kot. Ingat aku rajin ke nak buat pizza ori tuh? citt~
Padahal takde lah lapar pun, baru jea balik dari dating ngan abah aku kat mapley tadi. Hahaha. Tettt! :D


Sebenarnya, aku taw kalau bukan aku yang masak kan pizza tuu, takde orang dah nak buat. Nak harap adik aku? aihh~ tunggu lah 20 tahun lagi. Ngahaha. So, taknak membazir aku pun masak lah. Tangguh kejap packing barang semua.


Hurm. Esok dah nak balik Penang. Huwaaa! Apasal macam kejap cuti ni? Sobz. 





LIKE pon bolehh! :D

12 contengan berhias:

khaiyisah husna said...

wow..lapar nieh..hehe...

wunny said...

haa..mai mai. ade lagi sikit tinggal ni. kalau lambat habess... :P

: JannahSuhaimi : said...

wunny blaja penang eah ? waa..kat uitm penang. . dekat ngan umah. . :)

frhh said...

hahaha suda kembali ke zaman mmeningkan dan kusut dgn assgmnet sume lps neh :D

Ciki said...

sedapnye piza.... huhu

dayaaaaaah! said...

hahaa, malam tadi kau buat pizza, aku pulak sibuk buat cupcake ngan adik aku. HAHHAA.

aku pun buat cupcake instant jer.
haha

Ain Zulaikha said...

kita jadi mtang sama2 ok ;)

wunny said...

jannahsuhaimi: yeke? haha nak dtg umah boleyyy?? ^^

wunny said...

para: agreed! :'(

wunny said...

ciki: meh la dtg umah! :D

wunny said...

dayah: nakk sikittt! :))

wunny said...

ainzulaikha: jom jom! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...