January 3, 2011

wow! apa yang special??

Esok bermula hari sibuk-sibuk. Budak sekolah ke sama jea lah. Pandai-pandai lah mengadap buku yer. Jangan mengadap muka-buku. Aiceh! Aku pun sama lah. Lepas ni aku nak on kadang-kadang jea lah. Hak hak hak! Boleh ke? tettt! :P



Aku taktahu lah apesal ada orang tiba-tiba nak jealous-mealous dengan aku ni kan. Lepas kutuk aku pakai anonymous kan. Entah bila entah aku ada musuh dengan orang kan. Entah bila aku kawan dengan anonymous kan. Entah bila pulak semua itu kan. Banyak pulak kan-kan-kan aku kan.


Cakap lah apa kau nak. Tulis lah apa kau suka. 


Semoga hidup kau lebih aman lepas ni.


Memang aku tersentap. Sebab aku kalau boleh taknak musuh. Kalau boleh taknak hati aku jadi keras. 


Tapi bagi aku kau jealous kot. Hoho. Entah apa yang aku ada sampai kau jealous kat aku. WOW! Tak sangka aku ada kelebihan. WOW! Lepas ni aku nak cuba cari apa yang specialnya aku.


Terima kasih lah sedarkan aku.



To anonymous: Kalau rasa hidup kau lebih aman lepas buat aku macam tu. Silakan buat lagi. Aku memang suka bagi orang kehidupan yang harmoni. Yelah hidup kan singkat. Hargai lah hidupmu.


loser.






P/S= Sorry takleh selalu blogwalking.Line disini memang 'laju'.

LIKE pon bolehh! :D

6 contengan berhias:

nub said...

tu la..kan kan..


eiyhhh...anonymos ni kan!!!!!!



hahahahah

Ain Zulaikha said...

heheh cakap je nak on kadang2.. cm sy la, tk nak on tapi on gak.. ehhehe

wunny said...

nub: ehh kan kan kan! hahah
xD

wunny said...

ainzulaikha: eheh agreed! kene kuatkan semangat. aiceh! :D

Yuni Aisyah said...

ish2 x baik la anonymous tu...kutuk2 lak tu..sih2..

wunny said...

tu lah, nak kena babap tuu! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...