May 18, 2011

Boleh pulak lelaki camtuuu.(?)

Hai! Assalamualaikum korang! Lama aku tak update blog aku ni. Tapi aku dah tukar baju dia. Boleh la cium-cium blog aku ni. Harummm! Kehkeh. Sekarang dah dua minggu aku cuti. Korang aku tak tahu lah pulak. Hehe. Rajinlah aku on facebook tuh. Tapi kalau tak cuti pun aku online. Okay, takde motif.


Aku just nak cakap yang mata aku ni macam kena cuci dengan Clorox je. Kau bayangkan kawan kau tulis status kat facebook macam nih:


Alamak! Rumah dah kosong. Kawan-kawan semua dah balek rumah. Takutnya tinggal sorang-sorang. :(


Lagi..


Wahh lembutnya muka i lepas memakai pelembap jenama *tutt* ni. Tahan jea sehari suntuk. Nampak muka lagi berseri-seri. Sukaaa!


Lagi..


Alorhh...foundation dah habis! Macam mana ni! Sedihnyaaa..





Kalau perempuan takpe. Aku paham. Ni lelaki weyh!

Pastu tangkap gambar lak, tak sah kalau takde pompuan sebelah dia. Dia HOT dow! auww! *hmphh*



Gambar lak tak  sah kalau mulut tu tak muncung-muncung ibarat fenomena-gambar-myspace dulu-dulu tuuu. 


Memang lah sekarang ni lelaki majoriti nya pandai jaga penampilan. Ada tu lebih dari perempuan. Spa, facial treatment, semuanya dorang pergi. Tapi agak-agak lahh.. =.=


* okayy, hemsemm youu! *
sumber: uncle goo-gle. :)






P/s: Someone pergi slow-talk ngan diaaa.(!)

LIKE pon bolehh! :D

0 contengan berhias:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...