May 24, 2010

redha pun kira LOSER kahh??

satu hari di facebook,
berchatting bersama seorang budak-lelaki-yang-satu-sekolah-tapi-tak-pernah-kenal. *dahuluu
senang ceritanya aku dan dia hanya kenal selepas tamat sekolah.
aku anggap dia ni macam kawan yang ting-tong-ting.
sebabnya, kalau chatting jea mesti merepek. *aku takpahamm..

satu hari, di waktu malam yang sunyi..
*poyo jea kononkonon suspens.
entah macammane terkeluar pasal topic yang agak * ape errr...
sebab dia pernah suruh aku cari kan awek untuk dia,
ciriciri dia memang susah. *takpayah la aku list kan eahh.
aku gelak kan dia, bajet dia hot lah nak cari camtuuu.
ahhaa

and then,
aku tanye pasal slogan bercinta dia. * aku suka tanye orang soalan camni.
ayat dia.. *lebihkurang lah camni
" perempuan tu mestilah baik,
aku tak kesah lah sapesape pon.
kalau ada jodoh ade lah, kalau takde aku redha jea. "
* aku kagumm. aku pon baru nak puji. tapi terbantut..
" hahaha macam LOSER lah pulak. "
* terpinga-pinga aku disitu.

haishhh...manusia-manusia,
walaupun aku takpernah nak terlibat dalam hal macamni,
aku suka nak cakap kat orang yang bercintun ni:
" kalau ada jodoh tak kemana. "
* sampai ada kawan aku yang sorang tu, dah jemu denga. HAHA
bagi aku, ape yang terjadi pada kita,
itulah yang terbaik.
redha je lah.
* memang betulbetul kena positif.





p/s= takpelah, lain orang lain pendapat.
hati orang lain-lain.
lain orang lain rasa.
ape pulak rasa korang??
* ohh LOSER kah akuu?




* psst psst terbang jaohjaohh.


LIKE pon bolehh! :D

6 contengan berhias:

frhh said...

hahaha betol la tuh. setiap orang punye jodoh sendiri

belom loser lagi lah,wunny huhu

wunny said...

yess yess agree para!
:D

Alynn Notnot said...

redha tu kan bagus. bukan loser2 pun. ;)

wunny said...

alynn: bagus kan kan? :D

Ayen Saad said...

aku setuju, redha tu bagus.
tapi kalau redha sblm berusaha, bg aku pengecut.
belum tau hasil dah redha.
tak bagus.

wunny said...

memang,
selagi kita berusaha,
selagi tu belom LOSER.

thanx yenyen. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...