May 12, 2010

semester breaks and the stalker.

* snap semasa dalam perjalanan pulang ke rumah dari kampung. :)


pheww!
cuti semester bermula. apa aku dah buat? hurmmm *fikirfikir...
macam takde ape² pun aku dah buat. huhh~
ehh, isnin lepas baru hantar momoi pergi penjara baru dia. hikhik
matriks arau.



before tu, balik kampung kat kedah * kampung aku mane ade tempat lain lagi.
haaa..ade ke patut makcekpakcek buat lawak kot cakap aku,
" ehh kaklong kenapa tengok makin rendah ni? "
" laa..kaklong makin kecik ni kenapa? "
tapi bila tengok adek² aku yang lain aku pelik..
ke mereka ni membesar cepat sangat??
* aku rasa aku dah membesar di penang.

lagi hal kat kedah tu,
pheww * sambil mengelap peluh. apsal la PANAS sangat?
nak tidur waktu malam pun tak selesa. *aku rasa aku tak tido. =.=
sampai lah masa aku pergi satu kedai tu, amoi tu boleh cakap,
" tak tidur ke? " * ketara ehh?
dah la PENANG pun panas. duduk bilik pun boleh panas sangat. i'm melting ouhh....
bila dah sampai rumah di selangor ni,
barulah boleh tarik nafas lega.
barulah boleh tidur dengan lena.

chupchupp back to the story; cuti semester.
hangouts? tunggu kawankawan aku habis exam dulu la nampak nya. reunion ape bagai nak dibuat masa ini. * saya faham kamu rindu²an haha :D
ehh, masa cuti ni baru aku sempat layan ADAMAYA. bebb, memang best cerita itu story maa. boleh jatuh chenta kot.
pada cik lisa surihani and cik adek mia sara * or amani.
sangat chumelx!
ehh aku dah juin fanpage mereka di facebook. ayuhh! hehe
lagi satu, aku tengok akademi fantasia musim ini.
sangat uwekkkx. kenapa??


oke oke stop sampai sini.
kena kemas bilik. *sebab bilik aku dah tak macam bilik orang... T___T
beg pakaian aku pon tak sempat bukak lagi taw.haha
sumpah pemalas gile aku ni. gaaaa~

p/s: pernah bosan menjadi stalker? aku ke?
p/s lagi: saya juga sudah heart sama itu justin bieber.
eenie meenie miney wunny. yaawww!
*jangan marah. :D


LIKE pon bolehh! :D

2 contengan berhias:

frhh said...

haha bilek kite same.! da mcm tongkang pecah da.

wunny said...

ahaha
gimme five! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...