March 28, 2010

ape benda yer?

aku teringin nak bagi kat orang.


tapi ia terlalu memilih.


bukan semua orang boleh terimanya dengan cara aku.


salah bagi karang,


orang terasa.


orang menjauh.


orang taknak kawan.
* nanti aku nak kawan ngan sape??


---------------------------------------------------------------------------
p/s= aku ada sekeping hati.
jangan sampai hati aku ni pergi jauh tinggal kan badan aku.
aku taknak orang kate aku takde perasaan.
aku ade.
cume aku tak suke nak expose.
:))
naseb baik hati aku dah oke.
dah tak terluka.
haihhh







taw ke ape benda aku merepek kat atas?
kegembiraan.





LIKE pon bolehh! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...