March 10, 2010

tentang kau aku kita semua

manusia kat dunia ni memang banyak.
tapi cuma beberapa kerat jea yang boleh jadi kawan.
dan beberapa ketol jea yang boleh sekepala dengan kita.
dan secipuuuut jea yang layak bergelar kawan baik dan kawan sejati.

bila dah dapat kawan,
pandai-pandai lah jaga hati member.
kalau nak orang uat baik dengan kita,
uat lah baik dengan orang dahulu.
susah ke?
kalau kau fikir susah, memang susah lah hidup kau!

masa senang, ramai nak kawan.
ke mana saje, semua nak samasama.
bila susah, boleh bilang berapa jea yang datang pada kita.
itu pun kalau adalah.
ini ke kawan? boleh bla lah.

ada benda boleh dikongsi,
ada benda yang perlu disimpan.
dah matang,
jangan terlalu melayan perasaan.

apa yang kita nak,
tak semestinya kita dapat.
bersyukur dan terima dengan hati terbuka.
optimistik lah kawan.




The most beautiful discovery true friends make is that they can grow separately without growing apart.








* kenapalah sejak akhir² ni banyak sangat conflict?


*oke, gudlux SPM'09 mengambil result esok! termasuk si momoi. whoaaa~~


*susah nya nak bangkit selepas down. zzz~


LIKE pon bolehh! :D

3 contengan berhias:

@rE_zE@M said...

kwn biar beribu..

frhh said...

haha semakin remaja semakin byk kerut dahi
sabar2. dugaan byk. :)

wunny said...

para: betol tu...hidup kumpul pengalaman. ;]

azim: yaa. anda betol. tp kwn sejati susah dicari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...