December 12, 2010

apa kena mengena penguin dengan marah?




cepat seorang tolong beritahu aku apa kaitan penguin dengan marah?? sebab sekarang ini aku tengah marah ni. hnsff
lepas sorang, sorang buat aku marah. ke mood aku yang tak betol ni? argh! 





It's practically impossible to look at a penguin and feel angry.

itu lah yang aku baca kat satu quotes. dang! betol ke?

nah aku hidang kan korang si penguin-penguin ni. bagi yang sedang marah, mesti boleh menyelami perasaan aku ni. eceh!





* argh dang! ini bukan penguinnnn! *


aku bagi korang masa untuk fikir kan nya. cepat lah fikir. ! ! !



* boleh tak takut? tolong lahhh! sekali ini jeaaa... *


Speak when you are angry ; and you will make the best speech you'll ever regret.



p/s: bagi aku sekor penguin untuk dibela!

LIKE pon bolehh! :D

8 contengan berhias:

nana cHan said...

betol lah kot sbb nana nga marah nie. tp bila baca tu ttba dah x mrah tp kmfius. pe kaitan penguin?hahaha.

wunny said...

nana: ahaa sep sep! tu lah kan.. confusing betol. grr

Cik_Shiqah said...

sbb penguin tu comel sangat. hahaha ceh merepek je. ngee~ :D

wunny said...

Cik_Shiqah: ahaa betol la tuu. :D

Zulfahmi Abidin said...

aku tak paham sebenarnyer entry kau nie.^_^

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

da lame x terjah sini !
jgn la mara2 nnti tua la..
hehe !
penguin comel la !

wunny said...

fahmi: eh yeke? jiwa kacau jap. =.=

wunny said...

fiza: ahhaa jd cool cam penguin. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...