December 9, 2010

don't worry, be happy, this is LANGKAWI! :D

Salam. Sorry sebab lama dah tak update. Hadoihh~ tawu lah ramai rindu akuu. Kan? Kan? Hahaha *lempang laju-laju.* nak blogwalking pun aku tak sempat. Bukan apa, hari jumaat lepas sampai hari isnin tu aku pergi holiday kejap di Langkawi. Weehuu! *teruja kejap!* hehe.  Lepas tu, malam-malam hari selepasnya aku ada hal sikit. Huehue. Ni sume kawan aku lah ni. Agenda rahsia. Hihi. Okay, skang aku dah update, harap terhibur. Wawawawa ayat die!

Holiday ke Langkawi tu aku ikut rombongan tempat kerja mak aku. so family aku yang pergi, cuma mak aku, aku dan adek-adek aku yang 2 orang jea pergi. Sorang tu dah masuk belajar. Abah pun tak pergi gak. Ktorang bertolak malam hari jumaat tu, sumpah aku rasa macam naik kuda pergi sana. Mana tak nya, kerusi aku asyik-asyik goyang. Geram betol. Ni sebab adik aku la ni tak pandai pilih tempat! Ishhh! Memang aku tak tido la kan sepanjang perjalanan tu. Kalau nak tido, rasa macam kepala dilambung-lambung. Hoihhh~ memang jealous la dengan orang dalam bus tu yang boleh tido dengan nyenyak termasuk dengan adek aku kat sebelah kerusi aku! Hnsff.


Pagi sabtu sampai kat jetty. Nak naik feri. Bermula lah percutian ke Langkawi. Aku tunjuk gambar jea la ye. orang kata ‘a picture speaks a thousand words. huahuahua


DAY 1

sementara tunggu ferry sampai..


* dari kiri: pika, anna dan aku. *


di Makam Mahsuri..








di Pantai Pasir Hitam..




malamnya, sebelum turun dinner..



DAY 2
masa untuk shopping cokelat..hehe

* ni mak aku tengah nak borong cokelat. * 




singgah makan kejap...


 * ni namanya kuey teow kung fu. wachaaa! *

selepas itu, sambung jalan-jalan lagi...

 * ni kedai kegemaran, sebab dua hari berturut-turut kitorang datang sini. haha *

 * apa ada dalam beg itu? RAHSIA. wahaha *

* ni bangunan sebelah hotel aku menginap; hotel juga. * 

 * di depan hotel kitorang menginap, My Hotel. *





malamnya, sebelum keluar makan..



* sumpah aku benci gila tempat aku makan tu. lembab! *

DAY 3

breakfast dulu..

lepas tu jalan-jalan lagi. mula-mula mak aku ada sekali, lepas tu mak aku balik hotel. tinggal aku dengan adik aku jea yang sorang tu. sorang lagi memang tak follow. ngade!








sayonara! jumpa lagi LANGKAWI!

actually rombongan ini lebih kepada aktiviti shopping bukannya lawatan. biasalah aktiviti mak-mak.hehe



amacam? terubat tak rindu korang? hakhakhaktuih. :P

sebelum menamatkan entry ini, nak wish
 Happy Birthday kepada ABAH!
 pada 0812.


Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeqi.


Daddy cool!




p/s= number phone aku guna birthday abah, sekali time tu jugak dia expired! tak dapat guna! hishh! ehh tapi aku nak call sape jea kan. huakakak (gedik jap.)


LIKE pon bolehh! :D

16 contengan berhias:

Zulfahmi Abidin said...

amboi sikit habes gambar kau kan.tapi takpe lah.aku nk ckp nie jer."perempuan semua same.kuat jalan,kuat shopping,kuat MAKAN...bhahahaha" lariiiiiiiiiiiiiiiii

Terkini: Biar Aku Yang Ajar | Tutorial: Trace Anonymous | Selamat Tinggal Sayang

Unknown said...

cye x,
aku tapena p langkawi..
haha

frhh said...

beshnyeeeee.!!!!!!!!!
da lame gile tak p langkawi.!

wunny said...

fahmi: haha sipot sedut betol kau! haa cepat sikit lari tuu kang aku ketok kau kang! xD

wunny said...

azim: yeke? takpe takpe pasni bolehlah g sane. aku da promote. haha xD

wunny said...

para: lepas ni boleh ajak ramai-ramai serang langkawi. xD

Ain Zulaikha said...

huhuhu bestnye hang out dengan family.. sy ni tak tahu la bila masa nak pergi bercuti

wunny said...

ain zulaikha: alolorhh jgn sedih2. mungkin bukan sekarang, esok lusa mungkin. :)

nurayunni said...

wah..best jln2....

wunny said...

nurayunni: hehe best best. xD

Amir Syahir said...

besh ooo..

Linglung said...

sepanjang hidup gua boleh kira berapa kali je gua pergi langkawi..hmmm..xpernah! hahaha

wunny said...

hiro: beshh ! :D

wunny said...

Linglung: haha kreatif sgt jwpn tuuu! :P

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

sy da lame x gi holiday tau..
kalau gi pon dok jamban je.
benci ! jeles nie !
huhuk!

wunny said...

fiza: jangan la benci, jangan la jeles. tak baik utk kesihatan. hahaha xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...