December 12, 2010

sebab ianya macam itu.




macam-macam kejutan aku terima. 




yang boleh buat aku tergamam.




bukan buat aku ternganga.






tapi buat aku berfikir.






" kenapa macam ini?? "






terus menerus ia menerjah otak. sampai kemek otak aku.






sampai tadi, bertambah lagi satu.






" kenapa macam ini?? " * lagi sekali *



* kenapa ia tak macam orange lain? *







p/s: result aku Alhamdulillah. dan entry ini juga bukan pasal result aku.

LIKE pon bolehh! :D

12 contengan berhias:

raremany said...

ooooooh, ko sindir org lain yeee? hahahaha

wunny said...

rahim: ehh manede laa..ishh.. weyy aku tengah kerisauan kau gelak plak eh? wargh!

raremany said...

mende dah lepas, kalu toleh belakang pun ketawa je la, haha

wunny said...

rahim: ishh belom boleh ketawa lagi lah. sebab baruuu sangat terjadi. T____T

hiro said...

dugaaan.keh2

Un Phat Lee said...

kah kah kah...

wunny said...

hiro: huhu yelah.. T___T

wunny said...

Un Phat Lee: tak lawak lah.. aiyaa~~

Cik Mieyrarif said...

ehehe.kenapa mcm tu?

wunny said...

Cik Mieyrarif: tataw lah.. aiyaa

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

ape masalh awk nie..
kongsi sikit sini !
jgn la wt sy pelik..
hehe !

wunny said...

fiza: aicehh! masalah otak sikit ni. lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...