June 12, 2010

senyum dan bola.


macammacam reaksi bila dapat result final kan..
ouhooo


.....................


senyum sebab dah dapat result final.
walaupun takde lah hevat.
aku bersyukur.
no repeat, alhamdulillah.
*kau orang pun kena bersyukur jugak.. anggap ini sebagai permulaan untuk kejayaan di masa depan babe. no give-up²..
walaupun, masa nak check result tu cam HARGHHH! kan?!
masa tu aku dah tak rasa debaran dah sebab geram dengan studentportal yang susahhnakmati untuk muncul menayangkan result.
macam nak check ape jea pulak ennn..haihh
lepas dah check tu,
senyumm lah..hoho



dan..


oleh kerana world-cup dah start.
aku pun letak lagu bola cikshakira ni.
wuhuu~
chantek jugak shakira ni kan.
kenapa dulu aku tataw. hoho
bytheway,
aku takde lah gila-bola.
bola pun tak gila aku. ahaa
mungkin sebab bila aku tengok, pergi mana-mana pun,
orang dok potpett pasal world cup ni.
so...

LAYANNN...









* saya ni bukannya minat sangat bola ni.
aishhh~


LIKE pon bolehh! :D

2 contengan berhias:

frhh said...

kite ta gile bola sebab kite tade mcm kaki mcm bentuk bola. hihi:)

wunny said...

hahah
pahampaham.

not-kakibola type!

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...